Menu Zamknij

INNOWACJA SKETCHNOTING’OWA W NASZEJ SZKOLE

Wychodząc naprzeciw działaniom podejmowanym przez kadrę pedagogiczną w kontekście podnoszenia jakości nauki i pracy szkoły, w obecnym roku szkolnym p. Ewelina Smokowska-Tomaszewska również dokłada swoją cegiełkę podejmując działania aktywizujące uczniów. W semestrze 2. obecnego roku szkolnego, w dwóch klasach naszej szkoły, wprowadzona zostanie innowacja metodyczna zatytułowana „Sketchnotes – myślenie wizualne w szkolnej notatce”. Została ona stworzona w wyniku rozwoju osobistego w tematyce myślografii oraz doświadczeń, jakie zdobywa przedstawiony nauczyciel podczas nauczania przez siebie języka obcego nowożytnego. Zajęcia innowacyjne odbywać się będą w ramach lekcji języka angielskiego, podczas wprowadzania nowego słownictwa, elementów gramatycznych oraz maturalnych strategii egzaminacyjnych. Przedstawiana innowacja, stanowiąca uniwersalną komunikację ma za zadanie zachęcać i motywować uczniów do samodzielnej, efektywnej nauki oraz pobudzać ich kreatywność. A zapowiedzią wskazanej tematyki notowania wizualnego, którym dzielić się będziemy ze społecznością szkolną, jest element graficzny, stworzony w duchu skechnotning’u, widoczny w tym poście. Znajdziecie go również w swoich klasach lekcyjnych. Śmiało, niech karteczki przy Waszym udziale odnajdą swoich nowych właścicieli.

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.

Zamknij