Kolejna grupa uczniów zakończyła cykl zajęć z doradztwa zawodowego. Podczas zajęć uczniowie zapoznali się z zagadnieniami dotyczącymi etyki zawodowej, możliwościami Kształcenia zawodowego, ustawicznego, stylami uczenia, metodami poszukiwania pracy, wymaganiami i oczekiwaniami pracodawców. Ponadto przeprowadzono symulację rozmowy kwalifikacyjnej i omówiono techniki autoprezentacji. Na zajęciach uczniowie definiowali pojęcie przedsiębiorczości i ustalali czy potrafią być przedsiębiorczy. Prowadzili także dyskusję na temat zachowania etycznego i ,,tajemnicy zawodowej.” Na podstawie swojego miejsca zamieszkania i najbliższego regionu zwrócili również uwagę na zawody ginące w Polsce. W zajęciach podsumowujących przeprowadzono macierz Eisenhowera, na podstawie której uczniowie uczyli się w jaki sposób zarządzać własnym czasem.Wykorzystujac powyższą metodę uczestnicy wyznaczali w kartach pracy sprawy:wna pilne i ważne, niepilne i ważne, pilne i nieważne oraz niepilne i nieważne.
Wszystkim uczniom dziękuję za miłą atmosferę, aktywność i współpracę podczas zajęć zarówno grupowych, jak i indywidualnych.